Dr. Nela Sršen

četvrtak, 08.11.2007.

Prodali smo dvoranu! Jupi!

Iako sam imala najbolju namjeru redovno pisati postove, nažalost mi to nije bilo moguće. Proteklih dva tjedna bilo je mnogo posla oko pripreme naše gala večere, zbog HTV-ove emisije sam morala i na dva dana u Zagreb, i to baš sada kad imam šestero pacijenata.
Još uvijek čekamo jetru za Marka iz Bosne i ta me neizvjesnost iscrpljuje, jer vrijeme prolazi a potrebna mu je hitno. Moj slatki predivni Marko...Riješit ćemo i to!
Cure u Zagrebu super rade, pomažu nam Matija Vujica, Snježana Mehun i Igor Štimac, koji je obećao na proljeće organizirati i utakmicu, i popunili smo dvoranu. Iako smo udarili za hrvatske prilike visoku cijenu od 500 eura (večeru i radimo da što više zaradimo) većina mjesta je već kupljena. Neki su se ispričali što ne mogu doći, ali će ipak uplatiti donaciju. Divni su.
Predsjednik Mesić dolazi kao pokrovitelj definitivno.

08.11.2007. u 15:43 • 49 KomentaraPrint#

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dr. Nela Sršen, članica tima za transplantaciju jetre, Sveučilišna bolnica Padova

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Želim potaknuti što više ljudi da se pridruže humanitarnoj akciji za kupnju kuće u Padovi namijenjenoj pacijentima koji dolaze na liječenje u Sveučilišnu bolnicu u Padovi i članovima njihovih obitelji
Za medicinska pitanja možete mi se obratiti na e-mail: consolatocro.pd@libero.it

Humanitarna udruga "Hrvatska kuća"
e-mail adresa: croatianhouse@gmail.com

Žiro-račun za uplatu donacija:
Privredna banka Zagreb
2340009-1110218013

uplate iz inozemstva:
IBAN HR53 2340009-1110218013
SWIFT CODE: PBZGHR2X